SECCIÓ

Secció de Rugby Femení del Club Esportiu INEF Barcelona

Aquesta secció resta inscrita a la Federació Catalana de Rugby a l'any 1977. Gràcies a l'acord de col·laboració signat amb el RC L'Hospitalet al setembre del 2017, l'equip es denomina actualment INEF L'Hospitalet.

Dades Socials

Club: Club Esportiu INEF Barcelona
Nom: INEF L'Hospitalet
Any de fundació: 1977
Domicili social: Avinguda de l'Estadi, 12-22 08038 Barcelona
Telèfon: 93 425 54 45 (Ext. 200) | 636842249
Email: secretarigeneral@clubinefbcn.cat
Pàgina web: www.clubinefbcn.cat
Xarxes Socials: FacebookClub Esportiu INEF BarcelonaINEF Barcelona Rugbi FemeníTwitter: @CEINEFBCN@INEFBcnRugbyFemInstagram: ceinefbcnrugbyinefbcn
President: Michel Marina Evrard
Secretari General: Felip Santamaria Nebra
Entrenador: María Ribera
Capitana: Alexandra Castillón acsbichit@hotmail.com
Seven: Jordina Marbà Telf: 609282254 jordina.marba@gmail.com
Delegada:
Prensa: marketing@clubinefbcn.cat
Terreny de joc: Camp Municipal de la Feixa Llarga | Carrer de la Residència, s/n, 08907 L'Hospitalet de Llobregat, Barcelona | Telèfon: 93 263 30 39
Equipació: Samarreta verda. Pantalons negres. Mitges negres amb franges verdes

Actualment l'equip de Rugbi INEF Barcelona conta amb prop de 20 jugadores i està dirigit per María Ribera, exjugadora de l'INEF L'Hospitalet. La María és entrenadora Nivel III de rugby XV i Nivel II de WR a 7s, llicenciada en Ciències de l'Esport, la María fins ara estava dirigint la selecció Emerging d'Espanya a més d'estar jugant a nivell de selecció i de Club. La capitania és càrrec d'Alexandra Castillón.

Us comuniquem que els diferents dies d'entrenament del Rugby INEF són:

INEF Rugby Femení

• Dilluns 19-21h Activitats de força al gimnàs o exercicis de tècnica de joc i recuperació física a la sala de judo
  • Dimarts 19-20h Gimnàs 20-22h Camp de rugbi (actualment al Camp de la Feixa Llarga)
  • Dijous 19-20h Gimnàs 20-22h Camp de rugbi

Els entrenaments que es desenvolupen al camp de rugbi estan dividits en tres parts segons els cicles i l’etapa de la temporada on ens trobem: físic, tàctic específic i conjunt.

Us animem a venir a entrenar. Esteu tots convidats a venir i conèixer un nou esport i una nova manera de fer amics. És per això que us podeu posar en contacte amb els capitans de l'equip Masculí i Femení per qualsevol dubte.

Competicions Femení

Al llarg de la temporada disputem dues competicions: Lliga Iberdrola (màxima lliga nacional) i la recent Copa de la Reina7s (competició en format de seven). Fins al 2016, l'equip disputava també la Primera Lliga Catalana (màxima lliga regional), que va tenir que renunciar degut al Calendari atapaït.

Actualment l'equip actua com a local en el camp de la Feixa Llarga de L'Hospitalet de Llobregat.

Informació

Segueix la secció femenina a la nova web INEF Rugby femení a la nostra pàgina web i a la resta de xarxes socials.

inef rugbiFederació Catalana RugbyFederación Española Rugby

SEGUEIX L'ACTUALITAT DE LA SECCIÓ

Més informació de la secció de rugby femení a la web del Club Esportiu INEF Barcelona